FAQs

Hur når jag Fluffy Pet?

Du kan nå oss via e-post på info@fluffypet.se  Vårt kundserviceteam hjälper dig gärna med alla dina frågor!

Skickar ni över hela världen?

Ja

Varifrån skickar ni?

Vi skickar från Hongkong

Kan jag ändra eller avbryta min beställning?

Eftersom vi vill hantera beställningar så snabbt som möjligt måste du lämna in en förfrågan om ändring/avbokning inom 12 timmar efter att du gjort din beställning. Alla förfrågningar som kommer in efter 12 timmar kommer att avslås. Du kan returnera din beställning för en fullständig återbetalning efter att du har mottagit produkten.

Vilka betalningsmetoder accepterar Fluffy Pet?

Fluffy Pet accepterar betalningar med kreditkort (VISA, Mastercard, AMEX), PayPal, Apple Pay och IDEAL.

Hur lång tid tar det innan min beställning hanteras?

Alla beställningar hanteras och skickas från vårt lager. Observera att det kan ta lite längre tid att hantera beställningar under semesterperioder och reor. Beställningar hanteras inom 1-3 arbetsdagar från beställningsdatumet och skickas nästa dag. Observera att inga beställningar skickas under helgen.

Hur lång tid tar det innan jag får min beställning?

På grund av hög efterfrågan kan det ta 2-4 veckor innan du får din beställning.

Vad händer om jag inte får min beställning?

Om du inte har fått din beställning inom 30 arbetsdagar efter leveransdatumet för din beställning är du berättigad till en full återbetalning.

Måste jag betala tullavgifter och skatter?

Priserna på vår webbplats är momsfria i euro, vilket innebär att du kan behöva betala tullavgifter och skatter när du tar emot din beställning. Importavgifter, tullavgifter och relaterade tullavgifter kan debiteras när din beställning når slutdestinationen. Dessa avgifter och skatter är ditt ansvar och täcks inte av oss. Vi ansvarar inte för förseningar som orsakas av tull i ditt land. För mer information om kostnader, kontakta din lokala tull.

Hur returnerar jag en produkt?

Skicka oss ett e-postmeddelande på info@fluffypet.se så hjälper vi dig gärna med att returnera din produkt.

Vad gör jag om produkten (erna) jag har fått är trasig/felaktig/skadad?

Kontakta oss om du har fått en trasig/felaktig/skadad produkt. Lämna ditt telefonnummer, ordernummer, bilder och all relevant information om din beställning. Vi gör vårt bästa för att lösa detta så snart som möjligt.

När får jag min återbetalning?

Alla återbetalningar krediteras ditt ursprungliga betalningssätt. Om du har betalat med kreditkort eller betalkort överförs återbetalningarna till den relevanta banken inom 7-10 arbetsdagar efter att vi har mottagit den returnerade artikeln eller avbokningsbegäran. Kontakta den relevanta banken om du vill veta när krediten kommer att synas på ditt konto. Om du ännu inte har fått en kredit för din retur, följ dessa steg: Kontakta din bank/kreditkortsföretag. Det kan ta en stund innan återbetalningen syns på ditt konto.